Wednesday 11 May 2011

Rahsia Binaan Julang Langit (PIRAMID) dan manaafaatnya

BINAAN CERAP TENAGA:

Binaan cerap tenaga kosmik adalah sesuatu rupa bentuk yang mempengaruhi peredaran tenaga terhadap sesuatu benda aatu perkara yang berasa di sekelilingnya. Sesuatu binaan yang berbentuk akan menghasilkan tenaga semulajadinya akan memberi impak Fizik Kuantum kepada atom-atom yang sentiasa bergetar di pesekitaran.

sifat dan susunan gelombang elektomagnetik yang berbeza akan terhasil pada setiap rekabentuk binaan tersendiri. Secara tanpa disedari rekabentuk binaan akan mempengaruhi mood dan keceriaan suasana sekitarnya. Kadar cerapan tenaga yang tinggi akan menjadikan penghuni didalamnya lebih ceria, bertenaga, dinamik dan aktif. Binaan Cerapan tenaga Kosmik bersifat komplimentari yang memberi impak penjanaan kepada tenaga yang ada disekelilingnya dengan memenuhi ruang dalamnya dengan getaran gelombang kosmik yang dicerap secara semulajadi dan berterusan.

Pengaruh Bentuk Kepada Binaan Julang Langit 3 Dimensi :

1. Mempengaruhi tahap fizikal dan tenaga manusia.
2. Mempengaruhi kekuatan tulang otot dan sistem saraf.
3. Mengukuhkan kestabilan graviti.
4. Mempengaruhi sistem peredaran tanpa bioplasmik dan peredaran darah.

Namun binaan julang langit berbentuk bulat tidak begitu sesuai untuk kediaman kerana ia lebih memberi implikasi kepada tenaga separa sedar yang bersifat spritual dan kerohanian yang lebih sesuai untuk bangunan ibadat keagamaan.

sifat pusingan tenaga elektromagnetiknya mewujudkan suasana keheningan dan khusyuk dan menurunkan getaran otak dari 21 denyutan seminit kepada 14 denyutan. Oleh sebab itu, kita akan mudah rasa mengantuk dan keheningan mendalam.

0 comments:

Post a Comment